Jorge Martínez Stack
  • Generales
  • Publicaciones
    • Artículos de Difusión
    • Capítulos de Libros
    • Libros
    • Ponencias
  • Docencia
    • Tesis Dirigidas
  • Contacto

Capítulos de Libros


Martínez Stack, J., Lloyd, M. & Ordorika, I. (2015). The impact of government policies on the profiles and attitudes of academics in two emerging economies: Brazil and Mexico. En W.K. Cummings & U. Teichler (Eds.), The Relevance of Academic Work in Comparative Perspective, The Changing Academy – The Changing Academic Profession in International Comparative Perspective 13. (pp. 193-215).

Galaz-Fontes, J.F., Martínez-Stack, J.G., Estévez-Nenninger, E.H., Padilla-González, L.E., Gil-Antón, M., Sevilla-García, J.J., y Arcos-Vega, J.L. (2013). The Divergent Worlds of Teaching and Research Among Mexican Faculty: Tendencies and Implications. En: J.C. Shin, A. Arimoto, W.K. Cummings, U. Teichler (Eds.), Teaching and Research in Contemporary Higher Education. Systems, Activities and Rewards (pp. 199-220). Springer.

Estévez, N.E. y Martínez S.J. (2012). La actividad docente en la educación terciaria mexicana: La perspectiva de sus académicos. En N. Fernández Lamarra y M. Marquina (Comps.), El futuro de la profesión académica: Desafios para los países emergentes (pp. 371-386). Buenos Aires: Universidad Nacional de Tres de Febrero.


© 2019 Universidad Nacional Autónoma de México.
    Seminario de Educación Superior
    Ultima actualización: May 07, 2019 - 15:12:14.